zaterdag 1 augustus 2009

Op bezoek


Afgelopen twee weken had ik geen tijd om iets op mijn weblog te schrijven. Ik had het veel te druk.... met vliegen? Nee, deze keer niet vanwege het vliegen maar vanwege allerlei andere leuke dingen. Als je hier zit lijkt het soms alsof vliegen het enige is dat er is, maar er is natuurlijk nog een leven naast vliegen! Eerst kreeg ik een onverwacht sms'je dat een goede vriend van mij met zijn vriendin en twee kinderen in de buurt op vakantie waren en mij graag wilden komen opzoeken. Na een uitgebreide rondleiding op de vliegschool gegeven te hebben en mijn kamer op de basis hebben laten zien, gingen zij weer richting de camping om mij de dag daarop weer uit te nodigen voor pannenkoeken met....vanalles, erg gezellig. Een dag later zou een andere goede vriend van mij mij voor een paar dagen op komen zoeken. Dit bezoek was al drie keer uitgesteld en nu ging het er echt van komen, dus dat gaf wel een speciaal gevoel. Ik had een heel programma gemaakt van dingen die we konden gaan bekijken en doen, maar uiteindelijk hebben we ons gevoel ons laten leiden en alles lekker relaxed gedaan. Ons vliegtuig was helaas in onderhoud dus we konden niet samen de lucht in, maar we hebben ons prima vermaakt en hebben diverse historische plaatsen bezocht, naar Fano gevaren, lekker gegeten en een erg gezegllige BBQ gehad met alle studenten op zaterdag in de mess. Het was moeilijk om zondag weer afscheid te nemen. Veel tijd om bij te komen was er niet, want ik werd diezelfde dag om half acht al weer in Nederland verwacht voor een weekje zeilkamp maar hierover meer in de volgende blog.

Geen opmerkingen: