zondag 16 augustus 2009

Afscheid

Nog maar enkele weken en dan is mijn avontuur in the middle of Danish nowhere alweer voorbij. Op 1 december 2007 kwam ik samen met twee andere Nederlanders aan in een donker en grauw Vojens in een evenzo donker en grauwe barak op een schijnbaar verlaten militaire basis. Nu bijna twee jaar later is het tijd om de spullen weer in te pakken en me voor te bereiden op de reis terug. Terugkijkend lijkt de tijd voorbij te zijn gevlogen, maar ja dat lijkt meestal zo achteraf. Ik kan me toch heel wat dagen en weekenden herinneren dat hier absoluut niets te doen was en we hier een beetje verloren zaten in de regen, mist en kou. Vooral omdat er toen niet gevlogen kon worden en dat was nou de enige reden waarom we ons vrijwillig naar dit oord hadden laten sturen!! Natuurlijk zijn er ook vele hoogtepunten geweest en heb ik prachtige herinneringen aan mijn verblijf hier. Martijn is bezig met het maken van een film over onze belevenissen en vliegervaringen en vandaag moesten er nog een aantal "shots" gemaakt worden om het Deense avontuur volledig te maken. Daarbij kan natuurlijk een groepsfoto niet ontbreken. Bye, bye, Danfly...

Geen opmerkingen: