dinsdag 23 september 2008

First stripes

Ik ben normaal gesproken, net zoals de meeste Nederlanders een vrij nuchter persoon. Ik ben opgegroeid met de "Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg mentaliteit", wat er onder andere voor gezorgd heeft dat ik niet over de daken zal roepen wat ik allemaal bereikt heb en wat ik allemaal wel niet kan. Toch kon ik niet voorkomen een vreugdekreet te slaken toen ik gisteren mijn "Eerste strepen" in ontvangst mocht nemen. Hoewel er natuurlijk nog een lange weg te gaan is voelde het alsof ik nu toch echt was toegetreden tot de wereld van de luchtvaart. Ik rechtte mijn rug meer dan normaal en liep trots door de gang van de vliegschool.... om er tijdens de eerstvolgende vliegles weer achter te komen dat er nog heel wat lessen nodig zijn voordat ik een 737 veilig aan de grond kan neerzetten. Dat was weer zeer ontnuchterend.

Geen opmerkingen: