maandag 10 december 2007

We hebben weer internet !!

Hallo vrienden, we hebben weer internet! Het hele weekend viel om de haverklap de internetverbinding uit. Het was dus heel lastig om te skypen, te internetten en andere zaken via de elektronische weg te regelen. We weten niet wat het geweest is, maar gelukkig werkt het nu weer (alleen is de verwarming weer uitgevallen.... je kan ook niet alles tegelijk hebben) dus kan ik weer een paar berichtjes op mijn weblog zetten. Van het weekend hebben we, ehhh gestudeerd? Ja inderdaad, naast het feit dat we onzettend veel lol met elkaar hebben, zijn we ook al heel serieus aan het studeren. Ik denk dat ik zaterdag en zondag bij elkaar zo'n 12 tot 14 uur gestudeerd heb. Maar ik heb nog nooit met zoveel plezier iets geleerd. Het is allemaal erg interessant om te weten hoe een vliegtuig vliegt en hoeveel er bij de navigatie komt kijken. In het weekend moeten we zelf voor ons eten zorgen en deze keer had Peter, een van de twee Denen in onze groep gekookt (Mexicaanse wraps).

Geen opmerkingen: