maandag 15 juni 2009

Deense duinen

Na bijna vier dagen binnengezeten te hebben vanwege regen, wind en een temperatuur van rond de 10 graden, brak zondagmiddag zowaar het grijze luchtdek open en liet de zon zich zien. Om niets van dit bijzondere moment te missen ben in naar het schiereiland Romo gereden. Daar was ik vorig jaar in mei ook al een keer naar toe geweest (zie "Just another day on the beach " op deze weblog) en dat wilde ik graag nog eens bekijken. Naarmate ik dichter bij zee kwam werd het weer en daarmee mijn humeur nog beter. In de verte kon ik de duinen al zien liggen. Nou ja duinen "duintjes" eigenlijk want hoger dan een meter of zeven, acht zijn ze niet en ze kunnen zeker geen westerstorm tegenhouden. Maar daar hoor je mij niet over klagen want in tegenstelling tot in Nederland waar je op de paden moet blijven, mag je hier lekker rondstruinen en je eigen weg zoeken. In kombinatie met het prachtige licht leverde dat weer mooie plaatjes op. Zon, strand en zee, wat wil een mens nog meer............vliegen misschien?

Geen opmerkingen: