donderdag 3 januari 2008

Met een lach en een traan

Alleerst wil ik iedereen een gelukkig 2008 wensen.
Gisterenochtend ben ik weer naar Vojens vertrokken. Met een lach aan de heerlijke vakantie die ik gehad heb en een traan om iedereen weer achter te laten. Ik ben zo warm door iedereen ontvangen, echt fijn om te merken wat echte vriendschap is. De kerst heb ik heerlijk ben mijn ouders en broers doorgebracht. Het was fijn om weer eens met de hele familie bij elkaar te zijn. Oud en nieuw heb ik bij vrienden in Eindhoven gevierd. Ook dat was zeer gezellig en ik heb gezien dat een andere Guido uit Eindhoven zorgt voor voldoende plezier gedurende mijn afwezigheid....
Mijn appartement is helaas nog niet verhuurd. Er was iemand wezen kijken, maar deze dame vond het nogal uitgeleefd. Dit is de vreemdste opmerking die ooit over mijn appartement gekregen heb en zal ik maar snel vergeten. Hopelijk komt er in het nieuwe jaar snel iemand die het wel bewoonbaar acht. Deze keer zal het een tijdje duren voordat ik weer richting Nederland kom. We hebben het programma voor de komende maanden gekregen en dit zit behoorlijk vol. Het begint nu dus echt serieus te worden. De eerste tentamens zijn al over drie en een halve maand. Maar het voelt nog steeds geweldig om hier te zijn en iedere dag voelt als een stapje dichterbij die grote droom.

1 opmerking:

bert zei

gezond 2008 gewenst met veel sterkte in de studie ; zorg dat je barak er minder "uitgeleefd" komt uit te zien.......hang bv eens een poster op of een klokje en zet hier en daar een kaarsje !