dinsdag 11 november 2008

8 op een rij

8 op een rij, het lijkt op een spelletje maar dat is het zeker niet. Het zwarte scenario waarvoor de eerste klas ons waarschuwde lijkt de afgelopen twee weken werkelijkheid te worden. Na de eerste prachtige vlucht op de, voor mij nieuwe, Piper bijna twee weken geleden ben ik niet meer de lucht in geweest. Er zijn maar liefst 8 lessen op rij geannuleerd en haast allemaal vanwege het weer. Heb je eerst zoveel maanden keihard geblokt om alle theorie te halen, mag je eindelijk vliegen, zit je twee weken letterlijk aan de grond! Dan is het weer dagen lang mistig, dan regent het pijpenstelen en dan waait het weer te hard. Het is om depressief van te worden. Gelukkig ben ik (meestal) optimistisch ingesteld en heb ik een groot vertrouwen in de loop der dingen. Het zal misschien even duren maar het wordt weer een keer beter en dan zal ik toch weer het luchtruim verkiezen boven het aardse dat staat vast!!

Geen opmerkingen: