maandag 13 oktober 2008

Helemaal alleen...

Het was even wachten, maar gisteren was het dan uiteindelijk geschikt weer voor mijn tweede solo navigatievlucht. Op aanraden van klasgenoten had ik een mooie route uitgetekend rondom het eiland Funen. Dit is het middelste "grote" eiland van Denemarken dat, middels een paar schitterende bruggen, West-Denemarken met Oost-Denemarken verbind. Het zicht was goed en de wolken zaten hoog genoeg om over het water heen te vliegen. In totaal heb ik bijna 2 uur gevlogen (en op twee vliegvelden een touch and go gemaakt). Heel apart als je zo lang alleen vliegt en zelf alles moet doen, vliegen, navigeren, radiocommunicatie en naar buiten kijken. Ik heb dan ook niet heel veel foto's gemaakt. Echter toen ik weer terugvloog over het water in de buurt van Kolding kon ik het toch niet laten en heb ik even een filmpje gemaakt. Het was zo mooi dat ik het niet kon laten om even een vreugdekreet te slaken... wat is dit ontzettend gaaf!

Geen opmerkingen: