donderdag 17 juli 2008

Vakantie in eigen land

Vorige week was ik voor een week terug in ons natte kikkerlandje. Het was fijn om al mijn vrienden weer te zien. Het weer zat helaas niet mee maar dat mocht de pret niet drukken. In totaal heb ik meer dan duizend kilometer gereden, van Arnhem naar Utrecht, Roosendaal, Eindhoven, Nuenen en Voerendaal om ten slotte via Arnhem weer het land te verlaten. Vele dingen gedaan en gezien waaronder de bossen bij Lage Vuursche, het Nationale automuseum, het Aviodrome, de Loonse en Drunense duinen, Zuid-Limburg, de Biesbosch, de Veluwe, de bioscoop en zelfs de kermis. Ook heb ik weer lekker gegeten en gedronken. Iedereen was blij om me weer te zien en dan gaat de tijd altijd te snel en komt het afscheid weer veel te gauw. Nu nog vier weken studeren en dan zijn de laatste tentamens.