zaterdag 14 juni 2008

Ver-jaar-dag

Afgelopen donderdag was het 12 juni. Sinds 1973 wordt deze dag steeds weer gekozen om te vieren dat ik weer een jaar ouder ben geworden. Hoewel ik voor de meeste vrienden en familie "ver" weg ben, was het erg leuk dat velen toch aan me gedacht hadden. Ik kreeg felicitaties via de mail, E-kaartjes en van een van mijn beste vrienden zelfs een boekje met heuse pilotengrappen. Mijn ouders waren aan het begin van de week met de caravan naar Denemarken vertrokken en waren ondanks wat probleempjes met de auto precies op tijd om mij te feliciteren. Wat een timing! Na een korte rondleiding op de basis, zijn we uit gaan eten op een prachtige plek aan het water. De kok was eigenlijk voetballen aan het kijken, maar wilde toch graag voor ons koken en het was exquis. Na het eten hebben we nog een avondwandeling door het dorpje Haderslev gemaakt.