maandag 16 juni 2008

Ver-jaar-dag II

Omdat er deze maand zeven mensen jarig zijn en omdat er dit weekend een nieuwe klas naar Denemarken zou komen, werden er plannen gesmeed voor een welkomsfeest met grootse barbeque in de mess. Halverwege de avond werden de jarigen even naar voren geroepen en kregen ze en plein public een kleine verassing van de eigen klasgenoten. Zo kreeg ik een prachtige lijst met foto's van de afgelopen periode en een uitvergroting van een pagina van mijn agenda (1 dag uit het leven van....). Leuk om te zien hoe andere mensen tegen je aan kijken. Daarnaast is inmiddels een soort van traditie ontstaan om elkaar ook iets uit de schappen van een erotische winkel te geven. En tja, daar ik de enige ben die geen vriendin heeft, dacht men mij een plezier te doen met een kleine nogal opgeblazen zwarte dame (de rest laat ik aan jullie verbeelding over). Een voordeel, ze kletst je tenminste niet de oren van je kop....