zondag 4 oktober 2009

Weer verhuisd!

Na vier dagen op het kleinste kamertje in het huis gewoont te hebben, ben ik nu verhuisd naar de grootste kamer!! Er was het een en ander kapot maar met een beetje vernuft en creatieve inzet is het nu helemaal mijn plekje geworden, althans voor de komende 8 weken. Een heel verschil met de kale groene barakken in Vojens, wat een paar leuke lampjes niet al kunnen doen. Na een week ben ik al helemaal gewend en lijkt het alsof ik hier al een aantal maanden zit, verbazend hoe snel je aan een nieuwe omgeving kan wennen! Ik de eerste avond raakte ik nog totaal verdwaalt in de nieuwbouwwijken en afgesloten wegen die niet op de kaart stonden en nu weet ik drie verschillende wegen naar het centrum van Utrecht (auto + fiets), kan ik blindelings het winkelcentrum vinden en heb ik een mooie hardlooproute gevonden. Vandaag ben ik wezen wandelen in de Kaapse bossen nabij de Utrechtse Heuvelrug. Wordt dan ook nog gestudeerd? Natuurlijk, om de dag zitten we met het clubje droog onze vluchten uit te voeren op de mockup. Langzaam begint er wat structuur in te komen en weten we onze weg in de cockpit van de 737 te vinden. Donderdag begint het echte werk, dan begint de grondschool. Deze duurt in totaal 6 dagen en wordt afgesloten met een test. Als deze wordt gehaald mogen we naar de echte simulator. Maar eerst gaan we nog een week naar Nijenrode voor een fast course aviation managment!

Geen opmerkingen: