woensdag 27 februari 2008

Deense wraps

Internet heeft er vier dagen uitgelegen (is dat correct ABN?) en iedereen liep te klagen dat ze nu helemaal "niets" meer konden doen. Zo zie je maar hoe afhankelijk we zijn geworden van dit medium. 20 jaar geleden had nog niemand gehoord van WWW en "surfen" en nu kunnen we niet meer zonder. Waar moet dat dan heen vraag je je soms af. Gelukkig had ik daar afgelopen vrijdag geen last van want ik was samen met Remco en nog een paar medestudenten uitgenodigd om bij iemand, die hier op de basis werkt, thuis te komen eten. Ik weet niet of dit in het kader van integratie met de Deense bevolking was, maar ik vond het een leuk idee. Het bleek echter dat Remco zelf aangeboden had om te koken en aangezien ik het ook niet erg vind om wat met potten en pannen te doen, stonden we algauw samen in de keuken. Remco maakte een van zijn favouriete gerechten klaar: wraps. We waren met zijn zessen dus er moest aardig wat gesneden en gehakt worden, maar vele handen maken licht werk. Binnen no time zaten we gezellig met zijn allen aan tafel en het smaakte heerlijk! Volgende keer boerenkool met worst?
P.S. Vanwege de vele spamreacties die ik kreeg op mijn weblog heb ik dit voorlopig even uitgezet. Je kan natuurlijk altijd via mijn emailadres reageren.

Geen opmerkingen: