zaterdag 10 januari 2009

Playing with the big boys

Er zijn al heel wat weken verstreken sinds mijn laatste post. Inmiddels zijn we het nieuwe jaar ingegaan en ik wil vanaf hier iedereen nog een gelukkig en gezond 2009 wensen! Dat ieders wensen en dromen voor dit jaar uit mogen komen en er weer nieuwe wensen en dromen bij mogen komen. Want een mens is nooit te oud om te leren en om nieuwe dingen te ervaren. Ik ben het nieuwe jaar ook weer goed begonnen. Na tijdens de kerstvakantie eerst een fantastische week bij vrienden en familie doorgebracht te hebben en met oud en nieuw nog een week naar Portugal te zijn geweest (met op de terugweg in de cockpit van een 737 te hebben mogen zitten tijdens de landing!!) zijn we weer terug in Vojens en is het nieuwe vliegseizoen weer van start gegaan. De afgelopen dagen waren koud en ijzig (glibberen op het vliegveld), maar het waren prima vliegcondities. Ik heb alweer drie keer gevlogen en ik bleek niet alles te vergeten te zijn. Sterker nog het ging eigenlijk heel lekker. We hebben een prachtige nacht-vlucht gehad, onbeschrijfelijk mooi, al die lichtjes.... en een progress test op de Piper. Op de laatste vlucht stond ik op de run-up area (de plek waar je je check voor de start uitvoert), kwam er opeens een F16 keurig langszij staan. Dat was wel even een raar gezicht. Dan zie je pas hoe groot zo'n F16 eigenlijk is. Even later taxiede hij voor mij langs naar de startbaan en de piloot zwaaide gemoedelijk naar ons. Grijnzend zwaaiden wij terug. Playing with the big boys, je moet ze wel te vriend houden.....

Geen opmerkingen: